F A Q

Här har vi samlat våra allra vanligaste frågor för att underlätta för dig som kund!
Hittar du inte svaret på din fråga eller vill veta mer? Kontakta oss gärna för ytterligare frågor via chatten (om vi är live) annars kan du alltid mejla [email protected] eller ring vardagar mellan kl. 09 - 13 per telefon 042-4006595. 
Vi svarar alltid inom 24h (vardagar). Om du saknar svar, vänligen kontrollera din skräppost.

Vi prioriterar alltid våra kunder och svarar så snabbt vi kan.


BESTÄLLNING


Min order

Var är min order?

När du slutfört din beställning skickas en orderbekräftelse direkt till din valda e-postadress. I orderbekräftelsen står uppgifter om produkter, pris, fakturerings- och leveransadress. Du kommer även få ett mejl från fraktbolaget med en spårningslänk så du kan följa ditt paket. Vår normala leveranstid är mellan 1 - 3 dagar.

OBS! Beställningar som läggs under helgen skickas tidigast på måndagen veckan efter. Om försening av leverans skulle ske (utan att vi har informerat er om en längre leveranstid) kontakta oss på e-post: [email protected]

Om en vara avviker från normal leveranstid kontaktar vi er per mejl för att meddela om ny beräknad leveranstid. Du har rätt att annullera din order om den nya leveranstiden ej passar dig.

Kan jag ändra, lägga till eller ta bort varor från min beställning?

Du kan ej på egen hand ändra din order efter att du har bekräftat den. Däremot kan du vända dig till vår kundtjänst för att ändra, lägga till (om produkterna finns i lager) eller ta bort varor från din order så länge den ej har hunnit bli behandlad av vårt lager här på Yogia. 

Kontakta oss [email protected] så hjälper vi dig!

Varför är varan i varukorgen slut när jag ska beställa?

Det går tyvärr inte att reservera varor som ligger i varukorgen och kan därför hinna säljas slut från det att du lägger de i varukorgen till att du är på väg att betala.

Finns det någon åldersgräns för att handla hos er på Yogia?

Att göra en beställning innebär att du ingår i ett köpeavtal. Vi ingår enbart köpeavtal med myndiga personer. Dvs. du ska ha fyllt 18 år för att få genomföra ett köp hos oss.

Kan jag beställa utanför Sverige?

Absolut! Kunder som beställer utanför Sveriges gränser måste vara beredda på eventuella tullavgifter. Dessa tullavgifter är inte inkluderade och redovisas inte av oss. De eventuella tullavgifterna som råder ska betalas av kunden till tullen i det land som vi levererar till. 

Paypal är ett perfekt val av betalningsmetod vid beställningar som ska levereras till andra länder

Kan ni göra en beställning åt mig?

Vi kan inte ta emot beställningar via mail eller telefon - detta är för din trygghet! 

Är du osäker på hur du gör en beställning på yogia.se? Kontakta oss så hjälper vi dig.
Företag som vill handla mot faktura (ej Klarna) kan kontakta oss för hjälp på [email protected].

Jag råkade skriva fel telefonnummer vid min beställning, vad gör jag?

Det går bra att ändra uppgifterna så länge Yogia inte har behandlat din order. Om ordern är skickad går det tyvärr inte att ändra några uppgifter.

Ni har skickat min order till fel utlämningsställe eller adress?

Alla uppgifter du anger går direkt in till vårt fraktsystem och vi kommer inte åt den för ändringar.  Den tar inte hänsyn till tidigare ordrar, om det har skett en flytt eller liknande.
Vi skicka större paket med Dhl och då styrs utlämningsstället efter postnummer. Var därför väldigt noga med att fylla i adress och telefon korrekt (ibland finns autofyll på datorn som kanske inte stämmer). När vi har skickat din order kan detta inte ändras.

Jag gjorde fel när jag beställde, kan ni hjälpa mig?

Absolut! Kontakta oss per e-post: [email protected] så snart du kan så hjälper vi dig. Så länge din order inte är skickad så kan vi oftast ändra i den.

Jag har inte fått någon orderbekräftelse?

Kontrollera din skräppost, kan hända att de ibland hamnar där. Om orderbekräftelsen inte finns i inkorgen inom 24 timmar ber vi dig vänligen kontakta oss så att vi kan hjälpa dig på bästa sätt och se över vad som har hänt.

En fysisk bekräftelse skickas med varje order som kvitto.


Bevaka storlek

Hur gör jag en bevakning av en storlek?

För att bevaka en storlek på en produkt/ett plagg klicka på knappen “bevaka” strax under storleksvalen inne på produktsidan. Direkt efter kommer det upp en ruta där du fyller i vald e-postadress och klickar på gröna knappen “Bevaka” för att få mail direkt när produkten återigen finns i lager hos oss.

Kan ni svara på när/om en produkt kommer in igen?

Det gäller att vara snabb på nyheterna. En del av våra produkter är unika av sitt slag och finns enbart i ett exemplar så det gäller att vara snabb om det är något som faller er i smaken. Vi fyller på vissa produkter igen eller köper in liknande. Vi kollar gärna om det är något specifikt som du är ute efter, kontakta gärna oss på [email protected] så hjälper vi dig på vägen.

Var hittar jag rätt storlek?

För vidare information och rätt måttabeller hittar du i vår breda storleksguide.

OBS! Olika varumärken utgår från olika måttabeller och kan vara svårt att pricka rätt även om yogakläder oftast är elastiska i storlek. I guiden finns förklaring även om hur du ska mäta direkt på kroppen eller över kroppsnära plagg för att sedan leta upp din storlek i någon ut av tabellerna i storleksguiden.


Önskelista

Hur använder jag min önskelista på er hemsida?

För att spara önskade produkter i din lista klickar du på hjärtat uppe i höger hörn.
OBS! De produkter som är “nyhet” eller har dylik text i höger hörn (så det nästan täcker hjärtat) måste ni först gå in på själva produktsidan för att sedan, uppe i högra hörnet av sidan kunna trycka på hjärtat för att lägga till i eran önskelista. För mer information klicka här.

Du kan även spara och få en fin översikt på din lista över alla de saker du älskar. Denna lista kan du spara ner och dela på antingen sociala medier eller till vald e-post för att dela med de som har ett stort hjärta av hopp om att de kan uppfylla dina önskningar.


Varukorg

Hur använder jag varukorgen på er hemsida?

Genom att lägga till produkter i din varukorg har du alla samlade på ett ställe innan du är redo för att gå till nästa steg för att slutföra köp. Innan du bekräftar ett köp, gör gärna en översikt och se vilka produkter och hur många i antal du önskar innan du bekräftar och köpet går igenom efter att ha fyllt i alla steg i check-out. 

När du är i kassan bör du ej backa med pilarna som tar dig tillbaka. Detta för att varukorgen kan tömmas. Har du hunnit backa och din varukorg försvunnit? Klicka på vår logotyp så sidan uppdaterar sig.

Kan jag reservera en produkt genom att lägga till den i varukorgen?

Nej, det går inte att reservera en produkt i webbshoppen. För att vara säker på sin sak så gäller det att hinna vara först med att genomföra sitt köp.


BETALNING


Allmänt

Vilka betalsätt erbjuder ni?

  • Klarna Checkout
    Vi på Yogia samarbetar med Klarna AB och använder oss utav deras tjänst Klarna Checkout. Ett tryggt och smidigt sätt för dig som kund att handla med.
    Du kan välja mellan följande betalningssätt:
    - Kortbetalning (0:-)
    - Faktura (14 dagars kredit 0:-. Se Klarnas villkor här)
    - Delbetalning (aviavgift 29:-/månaden. Se Klarnas villkor här)
    - Direktbetalning till bank.

  • Swish
    Swish nummer: 1235440292. Ange även ordernummer.
    Din order skickas direkt efter vi har fått full betalning. Bekräftelse med Swishnummer och summa skickas i samma stund som ordern skapas.
    Saknar du orderbekräftelse? Återkom omgående till oss på
    [email protected]

  • Kortbetalning
    Du kan välja att betala med kort genom Stripe. Stripe tillhandahåller betalningstjänster för kortbetalningar och sköter hanteringen av kortuppgifter genom deras säkra system där du tryggt fyller i dina kortuppgifter.
    Alla transaktioner skickas via SSL (Secure Sockets Layer) och är krypterade. Vi använder den senaste säkerhetstekniken för kontokortsbetalningar på nätet - 3D-Secure - en standard som är framtagen av VISA och Mastercard med avsikt att på ett säkert sätt validera konsumenten vid köp på nätet och genomför betalningen.
    Vi tar inte en del av dina kortuppgifter. När betalningen har godkänts skickas du tillbaka till yogia.se där du får en bekräftelse på att ditt köp är genomfört.

  • Paypal
    Ett tryggt och smidigt alternativ. Med ett Paypal-konto kan du enkelt betala med endast din e-postadress och lösenord, utan att behöva lämna ut ditt kortnummer.

    När du handlar med Paypal kan du omfattas av Paypals köparskydd om något mot all förmodan skulle gå fel. Vid retur av den vara du har köpt ersätter Paypal dig för dina returkostnader.
    Se villkor och regler för köparskydd och ersättning för eventuella returkostnader på paypal.se.

    Vi tar inte ut någon avgift vid betalning med Paypal.


Betalkort

Har min order gått igenom?

Du kommer att få en orderbekräftelse till den e-postadress som du har uppgett, nästintill direkt efter att ditt köp har blivit godkänt.

OBS! Ibland kan orderbekräftelse hamna i skräppost. Har ni inte fått det direkt efter att ert köp blev godkänt, avvakta cirka 24 timmar och hör av er om ni fortfarande saknar det så ska vi se vad som har hänt på vägen.


Faktura

Var är min faktura och hur skickas den?

Du får din faktura skickad till den e-postadress du har uppgett inom 14 dagar efter att du har gjort ditt köp. Har du valt konto skickas fakturan till dig via e-post i början av varje månad. Är det så här fortfarande? Måste står att alla fakturor kommer från Klarna och inte från oss. Många som missar. Kolla Klarnas nya köpvillkor och länka dit.

Kan jag få min faktura med e-post?
Ja, all fakturahantering sker enbart elektroniskt och kommer till den e-postadress som du har uppgett när du lade en order hos oss. (sker det enbart elektroniskt eller körs det även med post?) Bara med post när det är en påminnelse tror jag. Vi måste kolla Klarnas köpvillkor.

Jag har returnerat varor, skickar ni en ny faktura?

Vid retur tillkommer en returfrakt m 49:-. Denna debiterar vi dig i efterhand genom att  skicka en uppdaterad faktura till dig med ett nytt belopp att betala via Klarna.

Så snart returen är hanterad skickas en uppdaterad faktura, observera att det kan ta upp till 7 dagar. Vill du betala innan ditt saldo är uppdaterat betalar du enbart för de varor du har tänkt att behålla och lägger till för returfrakten.

Varför går mitt köp inte igenom?

Om ditt köp inte har blivit godkänt efter du har valt att betala mot faktura kan det bero på några olika anledningar:

  • Du är under 18 år.

  • Adressen du har angivit är ej din folkbokförda adress.

  • Du har angivit ett felaktigt personnummer.

  • Du har nått din maximala kreditgräns.

För mer information hör gärna av dig till Klarna på 08 – 120 120 10



Konto- & delbetalning

Hur funkar delbetalning?

Ett smidigt sätt där du själv kan bestämma hur mycket du vill betala varje månad och att du när som helst kan betala in hela skulden för att avsluta delbetalningen. 

Kontofakturan skickas den 10:e varje månad via e-post eller med vanlig post, beroende på hur du önskar. Syns när du loggar in på dina sidor hos Klarna inne på deras hemsida eller i appen.


Direktbetalning

Vad menas med direktbetalning?

Innebär att du kan handla på nätet utan att behöva uppge ditt kortnummer om du är ansluten till internetbank med betalningstjänst. Med direktbetalning dras pengarna direkt från ditt konto.


Swish

Kan jag betala med Swish?

Absolut! Din order skickas direkt efter vi har fått full betalning. Vid val av Swish kommer du få upp vårt Swishnummer och summa direkt i Swish appen vid köp. Öppnar inte appen sig automatiskt så klicka på din Swishapp i telefonen. Skulle du av någon anledning behöva Swisha manuellt är vårt nummer: 1235440292. Ange då även ordernummer. 

Ett tryggt och smidigt betalningssätt.
Saknar du orderbekräftelse? Kika då i skräpposten. Återkom omgående till oss om du inte fått den på [email protected]


Presentkort

Kan jag köpa presentkort hos er?

Ja det kan du! Vi har presentkort i flera olika valörer!

Så här gör du:

  1. Välj den summan som passar dig och köp presentkortet i shoppen. 
  2. Du kommer få två st. mail. Ett med ett tomt presentkort för utskrift och ett mail med bekräftelsen.
    Hittar du inte mejlet? Kontrollera alltid din skräpkorg.
  3. Skriv ut presentkortet från mallen. Fyll i presentkortsnumret som du fått på bekräftelsen vid köpet. Fyll även i sista datum för användning (1 år från inköpsdatum)

Saknar du bekräftelse? Kontrollera din skräpkorg eller återkom till oss på [email protected] så får du koden manuellt.

Hur betalar jag med presentkort?

På ditt presentkort finns en kod. I kassan fyller du i den koden i fältet som heter “rabattkod/presentkort”.

Var kan jag se giltighetstiden på mitt presentkort?

Presentkortet är giltigt i 1år från datumet det köptes. Datumet ska vara ifyllt på ditt presentkort. Om du är osäker, kontakta oss på [email protected]


Rabatter & kampanjer

Kan jag kombinera rabatter och presentkort?

Presentkortet betalas genom att skriva in koden i rabattkodsfältet. Har du en rabattkod som du vill använda så skriver du den i kommentarsfältet så drar vi av rabatten manuellt i efterhand.

Var kan jag se giltighetstiden på mitt presentkort?

Efter att du har beställt ett presentkort från oss på Yogia får du detta presentkort direkt som e-post (ett mail med presentkort och ett mail med själva bekräftelsen). Kontrollera alltid din skräppost om det ej finns i din inkorg. 

Från det att du har fyllt i presentkortsnumret som du får i bekräftelsen via mail, fyller du även i sista datum för användning - ett år från inköpsdatum. 

Om du fortfarande saknar bekräftelsen återkom till oss på [email protected] snarast möjligt så får du koden manuellt.

Har ni någon rabattkod som jag kan ta del av?

När du signar upp dig till vårt nyhetsbrev får du 5% rabatt vid nästa köptillfälle som du då kan ta del av.

Rabattkod är enbart för prenumeranter, kan hända i vissa fall att vi sänder ut en viss rabattkod och andra förturserbjudanden via nyhetsbreven (och i sociala medier) under vissa perioder.


LEVERANS


Standard

Vad erbjuder ni för leveransalternativ?

Normalt sätt skickar vi med DHL Servicepoint alternativt PostNord Varubrev (under 500g).
Om du önskar att vi skickar på annat sätt eller med ett annat fraktbolag så kontakta oss. Observera att en fraktavgift tillkommer i dessa fall. 

Se här för att komma till Köp- och leveransvillkor.

Se ditt närmaste utlämningsställe hos DHL här: DHL Servicepoint.

Hur lång är leveranstiden?

Vår standard leveranstid är mellan 1 - 3 arbetsdagar. OBS! Beställningar som har lagts under helgen skickas tidigast på måndagen veckan efter.

Vad gör jag om min order är försenad?

Om leveransförsening skulle uppstå (och vi dessvärre inte har meddelat dig som kund om en längre leveranstid) kontakta oss på: [email protected]

Om en vara avviker från normal leveranstid kontaktar vi er per mail för att meddela om ny beräknad leveranstid snarast möjligt. Du har rätt till att annullera din order om den nya leveranstiden ej passar dig.

Vad gör jag om min order har kommit bort?

Om varan har kommit bort under transporten från Yogia till kund så är det vi på Yogia som är betalningsansvariga. 

Om varan kommer bort då du återsänder den till Yogia då är det du som kund som blir betalningsansvarig.

Vad händer om jag inte hämtar ut mitt paket?

Observera att outlösta paket inte är samma som retur!

Du har alltid 14 dagar på dig att lösa ut ditt paket, om inte så förbehåller sig Yogia rätten till att debitera dig som kund för vår fraktavgift, returfrakt samt expeditionsavgift till oss. F.n. från 220 kr.

Varför får jag flera paket när jag endast har gjort en beställning?

Om du har beställt varor kommer de i största möjliga mån att sampaketeras men det kan hända att vi är tvungna att delleverera och då står vi på Yogia för den extra fraktavgiften.


RETUR


Min retur

Hur gör jag en retur?

  • Lappen “Retur eller Byte”, som skickas med varje order fylls i med samtliga uppgifter. Om du saknar den går det bra att skicka med en lapp med ordernummer, namn, e-postadress och telefonnummer samt information om det är tänkt som ett byte eller ett återköp, vilken/vilka varor som ska returneras och själva returorsaken.
    För mer information läs byten och returer.

  • Om du har fått din leverans i en varupåse, återanvänd gärna den när du skickar tillbaka alternativt en annan påse. Är varan för stor eller något ömtålig går det bra att använda sig utav en passande låda. Tänk på miljön - skicka litet!

  • Vid återköp står du som kund själv för returfrakten (använd gärna den medskickade returfraktsedeln). Vid återköp kostar den 49 kr. Fraktsedel vid byte 0 kr.
    (Retur får ej ske som postförskott eller efterkrav.)

Lämna ditt returpaket hos ditt närmsta ombud, erhåll ett kvitto på att paketet är inlämnat. Detta är mycket viktigt eftersom vi tar ansvaret för försändelsen från det att paketet är scannat. Om du lägger returpaketet direkt i postlåda har du som kund ansvaret tills paketet har kommit fram till oss.

Returadress:
B.D Sweden AB
Östra Farmarevägen 76
254 76 Allerum

Har ni mottagit min retur?

Du kommer att få en returbekräftelse via mail så fort vi har mottagit och hanterat din retur. OBS! Kan ta cirka 7 arbetsdagar innan din retur hanteras. Efter den har blivit hanterad sker en återbetalning omgående. Det kan ta olika lång tid beroende på vilket betalsätt ni har valt då ni la beställningen. Exempelvis direktbetalning (som ej sker via Klarna) kan ta cirka 5 - 10 arbetsdagar. Återbetalning via Swish sker omgående!

OBS! Har du skickat flera returer i samma paket så kan det komma två (eller fler) bekräftelsemail.

Hur många dagar har jag på mig att returnera?

Du har 14 dagars öppet köp, under denna tid (från mottagandet och två veckor fram) kan du ångra ditt köp utan att ange någon som helst anledning. Tänk på att varan måste returneras i oförändrat skick och även i originalförpackning (om det finns en sådan) samt etiketter, annars tar vi inte emot returen.

Får jag en ny faktura på det nya beloppet om jag gör en retur?

Ja, Klarna skickar en uppdaterad faktura via mail efter att vi har mottagit och registrerat din retur.
Vi rekommenderar att du gör något utav följande:

  • Returnera de varor du ej är nöjd med innan fakturans förfallodatum för att undvika förseningsavgifter.

  • Betala fakturan som du har fått (om det är ont om tid innan förfallodatum) och vi (Klarna) återbetalar dig när vi har mottagit din retur.

  • Logga in på Dina sidor hos Klarna och pausa din betalning tills vi har mottagit din retur och Klarna har uppdaterat din faktura med nytt belopp.

  • Maila oss om du tror att returen kommer till att bli försenad så vi kan hjälpa dig på bästa sätt och skjuta upp fakturan i några dagar.

Kan jag lämna tillbaka varan även om jag har provat den?

Självklart kan du det! Du får lov att öppna förpackningen om detta är nödvändigt för att kunna granska eller prova varan. Observera att öppet köp samt ångerrätt gäller endast varor i säljbart skick där alla prislappar finns kvar på varan. 

OBS! Vissa produkter, exempelvis underkläder som t.ex. trosor och strumpor godkänns inte som retur på grund av hygienskäl. Samma med smycken och andra produkter med bruten förpackning godkänns inte heller.

Vad händer om min vara inte returneras i säljbart skick?

Utan originalförpackning och etiketter kommer vi inte kunna ta emot returen. Varan måste vara i oförändrat skick och i originalförpackning för att kunna returneras!

Måste jag returnera i samma paket som när jag fick min beställning?

Originalförpackningen till varan måste vara den samma. Men ytterförpackningen (oftast en e-handelspåse eller kartong) måste ej vara densamma. Dock uppmuntrar vi att använda samma ytterförpackning av hänsyn till miljön. Tänk på att alltid förpacka dina varor som du vill returnera ordentligt och tryggt så risken för transportskador minimeras.


Byten

Kan jag byta en vara?

Absolut! Om du vill byta till en annan storlek, färg eller annan vara så är det inga problem. Kostnadsfritt! Kontakta oss på [email protected] för att säkerställa lagersaldot på din nya önskade vara. 

Fyll i uppgifter och lägg med lappen “Retur och byte” och använd den medskickade returfraktsedeln.


Återbetalning

Hur snabbt sker återbetalningen efter godkänd retur?

Köpesumman återbetalas i sin helhet senast 30 dagar efter det att vi har återfått varan och godkänt returen.


Ångerrätt

Hur nyttjar jag min ångerrätt?

Genom att:

  • Du bör omedelbart och senast 14 dagar efter ångermeddelandet returnera produkterna till oss. 

  • Produkterna bör skickas välpaketerade och i ursprunglig förpackning då du som kund står för returfrakt, leverans och skick på produkterna vid retur.
    Använd gärna emballaget som varan blev levererad i för enkelhetens skull.

  • Skicka returen med en notering eller följesedel om ordernummer och om du vill returnera eller byta till en annan önskad vara. Köpesumman återbetalas i sin helhet, senast 30 dagar efter det att vi har återfått varan.

  • Har du beställt mot faktura rekommenderar vi att vi får tillbaka returen innan fakturans förfallodatum. Annars måste fakturan betalas i tid och vi returnerar då pengarna så fort vi har mottagit returen.

  • Returfrakten står du själv som kund för (alla byten till annan vara är fritt). Använd gärna returfraktsedeln som är medskickad (49:-). För mer information läs mer på byten och returer.
    OBS! Retur får inte ske som postförskott eller efterkrav.

Vid hjälp eller för mer information får du gärna kontakta oss på [email protected] så hjälper vi dig på bästa sätt!


Reklamation

Hur gör jag en reklamation?

Om en vara skulle vara felaktig, defekt eller felexpedierad så ber vi dig att kontakta oss omedelbart via [email protected] så vi kan hjälpa dig att rätta till felet. I mailet anger du ditt namn, din adress, din e-postadress, ordernummer och en beskrivning av felet. Du måste alltid kontakta oss för ett godkännande innan du returnerar en defekt vara! 

Om det inte lyckas leverera en liknande produkt, återbetalar vi dig för den defekta produkten i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning.

Ersättningsleveranser sker helt utan extra kostnad. 

OBS! Vi har rätten till att neka en reklamation om det visar sig att varan inte är felaktig i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Vi följer, vid reklamationer, riktlinjer från Allmänna Reklamationsnämnden.


FÖRETAG & SAMARBETEN


Företagsförsäljning

Driver ni företagsförsäljning?

Absolut! Vi har egna kollektioner samt ett stort sortiment av yogamattor och andra yogatillbehör från olika välkända varumärken som bland annat Manduka, YogiRaj, Ohmat, Calmia, Grounded Factory och Yogish Collective m.fl. 

För mer information läs mer under företagsförsäljning.


Affiliate

Samarbetar ni med Affiliate Marketing?

Ja det gör vi! Genom att utbetala en viss provision får du, som driver en hemsida eller blogg möjligheten att tjäna 10% av hela ordersumman för varje beställande kund som du skickar till Yogia.se. Detta sker i samarbete med affiliatenätverket, Adrecord. 

Verkar det intressant? För mer information om hur du går tillväga, läs vidare under samarbete.


ÖVRIGA FRÅGOR


Nyhetsbrev

Hur signar jag upp mig för nyhetsbrev?

Längst ned på Yogias hemsida hittar du till höger, Nyhetsbrev. Skriv in din valda e-postadress för att anmäla dig till vårt nyhetsbrev och därefter få en rabattkod med 5% som du kan förbruka vid nästa köptillfälle. 

Efter att du har fyllt i din e-postadress klickar du på knappen “Prenumerera”. Våra härliga nyhetsbrev skickas ut ungefär en gång varannan vecka, fyllda med inspiration, nyheter, erbjudanden, tips, recept och mycket mer som faller de flesta Yogisar i smaken! Namaste!

Hur avregistrerar jag mig från nyhetsbrev och erbjudanden?

Efter att du har skrollat längst ned genom hela nyhetsbrevet (som du får per e-post ungefär en gång varannan vecka) står där instruktion på hur du ska avsluta din prenumeration. Genom att klicka på länken "klicka här" kommer du till en ny sida där du får kryssa i en checkruta och klicka på knappen för att avsluta din prenumeration.